מתנפחים להשכרה – הופכים כל אירוע לחוויה

אם אתם מתכננים אירוע, ולא משנה אם מדובר ביום הולדת לילד או במסיבת רווקים, תמיד כדאי להוסיף לו מתקנים מתנפחים. ואם אתם אומרים לעצמכם שהייתם מאוד רוצים, אבל שרגע אחרי האירוע כבר לא יהיה לכם מה לעשות איתם, הרשו לנו להציע רעיון שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות – מתנפחים להשכרה.

נהנים ומחזירים

היום יש חברות שמציעות לכם שירותי השכרה של מתנפחים מכל הסוגים, תוך התאמה מלאה של המתקנים לסוג האירוע ולהעדפות האישיות שלכם. המתקנים מושכרים לכם לטובת האירוע בלבד, ובסיומו (או יום למחרת), אתם מחזירים אותם לחברה וממשיכים בשגרה. הרעיון שעומד מאחורי מתן שירות של מתנפחים להשכרה הוא לאפשר לכם להוסיף צבע וחוויה לאירוע שלכם, בלי להיכנס להוצאות גדולות בגין רכישת מתנפחים ובלי להתחבט בשאלה היכן לאחסן אותם בגמר האירוע.

לאיזה אירוע מתאימים מתנפחים להשכרה?

להרבה מאוד סוגים של אירועים:מתקנים מתנפחים לאירועים

  • ימי הולדת לילדים – כי מתקנים מתנפחים מהווים אטרקציה מהנה לילדים בכל הגילאים, ומשתלבים מצוין בכל קונספט. כך למשל, אם הילדה בחרה יום הולדת פיות, אפשר שהמתנפחים ישתלבו בסיפור הצלה הירואי כמתקנים שצריך לעבור כדי להציל את הפיה; אם הילד בחר ביום הולדת גיבורי על, הם תמיד יוכלו להפגין את הכוחות שלהם באמצעות טיפוס על המתקנים השונים וכך הלאה. המתקנים יכולים גם להוות יופי של דרך לגבש את הילדים רגע לפני שההפעלה מתחילה, וכך לגרום לילדים להגיע להפעלה עצמה עם הרבה יותר מצב רוח.

אירועים למבוגרים – בכל מבוגר שוכן לו ילד, ולכן, בכל אירוע של "מבוגרים", מתנפחים להשכרה יתקבלו בשמחה. אפשר לשלב אותם במסיבת רווקים או רווקות (מתקנים כמו "השור הזועם" או "תותח קצף" הם הלהיט של מסיבות כאלה), בימי הולדת, באירועי חברה ובכל אירוע שמח אחר, להעצמת החוויה.

אירועים משפחתיים – כשמתכננים אירוע משפחתי כמו ברית, בר מצווה או חתונה, ויודעים שבין המוזמנים יהיו גם לא מעט ילדים ונערים, אפשר להזמין מתנפחים להשכרה ולספק להורים ולילדים זמן של איכות והנאה. במקום שהילדים ישתעממו ורק יחכו שהאירוע ייגמר, אם יהיו מתנפחים באזור יש סיכוי מצוין לכך שדווקא הילדים הם אלה שירצו להישאר…

לסיכום – מתנפחים להשכרה מוסיפים שמחה והנאה לכל אירוע, ובהחלט יכולים להתאים לא רק לילדים. העובדה שניתן לעשות בהם שימוש ולהחזיר, ושניתן לשכור אותם במחיר סביר, הופכת את האפשרות לאטרקטיבית במיוחד. נסו, ואין בכלל ספק שתיהנו. להתראות בשמחות!

כתיבת תגובה