רעינות למסיבת רווקים

הפקה של מסיבת רווקים עשויה להיות משימה קשה ומורכבת. חברים של החתן צריכים לדעת מה הוא

Bouquet

Bouquet

אוהב, לבחור עבורו את האטרקציות המתאימות ולנסות לחדש ולרענן את השגרה. היום כבר לא חייבים להסתפק במסיבת רווקים סטנדרטית ואפשר לחשוב מחוץ לקופסא. הנה כמה רעיונות שיגרמו למסיבה שלכם להיות אירוע בלתי נשכח:

א. השכרת מתקנים מתנפחים – גברים אוהבים להוציא אנרגיה ולהשתולל. אין סיבה לוותר על הנאה כזו גם במסיבת רווקים, בעיקר אם עורכים אותה בתקופת הקיץ, בצימר או בוילה עם בריכה. כדאי לברר על השכרת מתקנים מתנפחים ולקיים תחרויות נושאות פרסים. לחילופין, אפשר פשוט לקפוץ על המתקנים המתנפחים עם אלכוהול עד אור הבוקר ולצלילי מוזיקה קצבית.

ב. שור זועםמתקני שור זועם מתאימים למסיבת רווקים בגלל שהם מכניסים את החברים לאווירה הנכונה. לא חייבים להיות שיכורים כדי לעלות על המתקן, אך בהחלט צריכים להיות חזקים על מנת להחזיק מעמד. המתקן מציב אתגר בפני גברים בכל הגילאים והוא אטרקטיבי במיוחד במסיבות רווקים צבעוניות.

ג. קריוקי – אחת הפעילויות המומלצות לשעות הראשונות של מסיבת הרווקים היא קריוקי. התחילו את הפעילות לקראת הערב, פנקו את עצמכם עם שולחן פיצוחים ותנו לכל זמר להרטיב את הגרון עם צ'ייסר של וודקה איכותית. כך תגיעו לשעות הקטנות של הלילה במצב רוח מרומם ותוכלו להמשיך את המסיבה במועדון או פאב.

איך בוחרים בין מתקנים מתנפחים, שור זועם או מסיבת קריוקי?

בחירת רעיון למסיבת רווקים צריכה להביא בחשבון את כמות המוזמנים, את תאריך האירוע ואת המיקום. כדאי לאסוף המלצות על חברות שעוסקות באטרקציות לאירועים ולקרוא המלצות באתרי אינטרנט. אפשר להפתיע את החתן עם אטרקציה מסוימת, או לתת לו להיות חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות.

בסופו של דבר, המטרה של מסיבת רווקים היא לחגוג יחד עם החברים הקרובים. כל אחד אוהב לחגוג בצורה שונה ולכן חשוב לשלב בין אטרקציות ורעיונות. נסו לחשוב מחוץ לקופסא ובחרו את הרעיון שמתאים למסיבה שלכם. השכירו מראש מתקני שור זועם וקנחו במופע קריוקי מרהיב.

כתיבת תגובה